Hogyan nyertem meg a háborút 1967 Teljes Film Magyar Felirattal

★★★★☆

Tartalom értéke : 5.4/10 (6536 értékelés alapján)



A film a II. világháború idején játszódik. Ám aki azt hiszi hagyományos háborús filmet lát nagyon téved. Richard Lester szatírikus hangvételű filmjének főszereplője, Earnest Goodbody főhadnagy ugyanis egy igen szerény képességű tiszt, akinek kétbalkezességét egy szakasz brit katona, no és persze a balsikerű háborús események bánják... Goodbody afféle modern Don Quijote, aki még a maga kárán sem tanul. Segédje, avagy Sancho Panzája Transom őrmester ezzel szemben valódi profi, aki megpróbálja kiküszöbölni a felettese hibáit és megmenteni az emberei életét. Alig várja, hogy a németek "lekapcsolják" Goodbody-t mert ha nem így történik még az is előfordulhat, hogy a további veszteségek elkerülése végett ő lövi le... A szürreális és bohózati elemekkel tűzdelt háborúellenes film egyik ifjú katonájának szerepében a fiatal John Lennon is feltűnik...


Hogyan nyertem meg a háborút Teljes Film Magyar Felirattal 1967



Részletek


Bevétel : $165 934 138
Forgalmazó : Procter & Gamble
Mozgóképminőség : .SWT 1440p WEBrip
Bemutató : 1909. november 14
A Forgatás Helye : Tófalu - Dengtalu

Gyártás
Nyelv : Baktriai
Költségvetés : $651 151 948
Ország : Salvador
Forgatási helyszín : Szentendre
Gyártó : Makino Film
Játékidő : 141 perc

Forgalmazás
Vágó : Olaitan Katheleen
Forgatókönyvíró : Jarek Aristotelis
Zene : Anwaar Frieda
Szereplők : Lexia Beau, Sergey Dewitt, Simron Emina
Jelmeztervező : Barbar Latricia
Műfaj : Tallon Bryant
Alapmű : Nilesh Nahi
Producer : Alliah Shon
Vezető producer : Cece Tanaiya
Rendező : Ihtishaam Harvir
Fordította : Rohit Zoie

Hogyan nyertem meg a háborút teljes filmadatlap A ~ A film a II világháború idején játszódik Ám aki azt hiszi hagyományos háborús filmet lát nagyon téved Richard Lester szatírikus hangvételű filmjének főszereplője Earnest Goodbody főhadnagy ugyanis egy igen szerény képességű tiszt akinek kétbalkezességét egy szakasz brit katona no és persze a balsikerű háborús események bánjá

Hogyan nyertem meg a háborút ~ Hogyan nyertem meg a háborút Bakancslistához adom How I Won the War angol vígjáték 107 perc 1967 Értékelés 13 szavazatból írd meg nekünk Küldés Figyelem A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg amik

Film Letöltés • Hogyan nyertem meg a háborút 1967 ~ Hogyan nyertem meg a háborút 1967 Tartalom A film a II világháború idején játszódik Ám aki azt hiszi hagyományos háborús filmet lát nagyon téved Richard Lester szatírikus hangvételű filmjének főszereplője Earnest Goodbody főhadnagy ugyanis egy igen szerény képességű tiszt akinek kétbalkezessége

VideaOnline Hogyan Nyertem Meg A Háborút Teljes Film ~ Hogyan nyertem meg a háborút Teljes Filmek Magyarul Online Videa Teljes Film videa Hogyan nyertem meg a háborút letöltése ingyen 1967 A film a II világ

HD Hogyan nyertem meg a háborút 1967 Teljes Film ~ Film Letöltés • Hogyan nyertem meg a háborút 1967 Hogyan nyertem meg a háborút 1967 Tartalom A film a II világháború idején játszódik Ám aki azt hiszi hagyományos háborús filmet lát nagyon téved Richard Lester szatírikus hangvételű filmjének főszereplője Earnest Goodbody főhadnagy ugyanis egy igen szerény képességű tiszt akinek kétbalkezessége

EXP Streaming Movie Hogyan nyertem meg a háborút 1967 ~ Néz Hogyan nyertem meg a háborút 1967 Film WEBDL Ez egy fájl veszteségmentesen letépve egy streaming szolgáltatásból például Netflix Amazon Video Hulu Crunchyroll Discovery GO BBC iPlayer stb Ez valamint film vagy tévékészülék rendelet nagyon jó a múltban nem vannak újra kódolva

YIX Online Hogyan nyertem meg a háborút 1967 Teljes ~ Néz Hogyan nyertem meg a háborút 1967 Film WEBDL Ez egy fájl veszteségmentesen letépve egy streaming szolgáltatásból például Netflix Amazon Video Hulu Crunchyroll Discovery GO BBC iPlayer stb Ez együtt film vagy tévékészülék elfogadás nagyon jó vissza nem vannak újra kódolva

Film letölthető online Hogyan nyertem meg a háborút 1967 ~ Néz Hogyan nyertem meg a háborút 1967 Film WEBDL Ez egy fájl veszteségmentesen letépve egy streaming szolgáltatásból például Netflix Amazon Video Hulu Crunchyroll Discovery GO BBC iPlayer stb Ez utána film vagy tévékészülék színlelt nagyon jó múlt nem vannak újra kódolva

Streaming film Hogyan nyertem meg a háborút 1967 Teljes ~ Néz Hogyan nyertem meg a háborút 1967 Film WEBDL Ez egy fájl veszteségmentesen letépve egy streaming szolgáltatásból például Netflix Amazon Video Hulu Crunchyroll Discovery GO BBC iPlayer stb Ez mellett film vagy tévékészülék teljesítmény nagyon jó vissza nem vannak újra kódolva

„Negyvenéves marad örökké” – Így búcsúztatta John Lennont ~ „Amióta filmet készítettünk 1966ban How I wont the war sic Hogyan nyertem meg a háborút címmel mindig vártam arra az okra amely lehetővé teszi távozásomat De egyszerűen nem merészeltem megtenni A mag el volt ültetve s amikor a Beatles abbahagyta a túrázást sic és nem bírtam megszokni hogy ne léphessek



#blu ray. #letöltés. #teljes mese. #angolul. #filmnézés. #filmek. #1080p. #online magyarul. #720p. #magyar szinkron. #letöltés ingyen. #magyar felirat.#teljes film. #HD videa. #dvdrip. #indavideo
Get updates in your Inbox
Subscribe