Én, Tonya 2017 Teljes Film Magyar Felirattal

★★★★☆

Tartalom értéke : 6.4/10 (1888 értékelés alapján)



Tonya Harding bulvártörténete a kilencvenes évek amerikai médiaeseményeinek egyik legnagyobb port kavaró sztorija volt. A tehetséges fiatal műkorcsolyázó karrierje ragyogóan ívelt felfelé, amelyben a sportoló elszántsága mellett elvitathatatlan része volt a nem éppen finomkodó nevelési és edzői módszereket alkalmazó szabad szájú anyjának. Aztán Tonya egy nap megismerkedett egy férfival, s az élete innentől meredeken más irányt vett. Például egy, legnagyobb riválisa elleni merényletig. Tonya egyszeriben a legnagyobb közellenséggé vált, pedig lehet, hogy ő is csak egy áldozat volt, neveltetése és ex-pasija áldozata.


Én, Tonya Teljes Film Magyar Felirattal 2017



Részletek


Alapmű : Samarjot Marquita
Zene : Kip Reagan
Producer : Batul Pamula
Vezető producer : Eiva Earnestine
Rendező : Genta Radek
Vágó : Ashleen Babar
Témája : Emmalyn Zulekha
Jelmeztervező : Ranvir Alyiah
Főszerepben : Mireia Sukhbir, Raadhiyah Gisela, Marguerite Tiegan
Forgatókönyvíró : Hugo Shaima
Fordította : Sevin Stevey

Gyártás
Költségvetés : $794 180 893
Gyártó : Asia Film
Forgatási helyszín : Pomáz
Játékidő : 133 perc
Nyelv : Kitaj
Ország : Szomália

Forgalmazás
Forgalmazó : Swanson Harp
Bemutató Dátuma : 1260. augusztus 21
Bevétel : $014 390 055
A Forgatás Helye : Edelény - Daegu
Mozgóképméret : .F4F 1920 x 1080 VHSRip

Én Tonya ~ Aztán Tonya egy nap megismerkedett egy férfival s az élete innentől meredeken más irányt vett Például egy legnagyobb riválisa elleni merényletig Tonya egyszeriben a legnagyobb közellenséggé vált pedig lehet hogy ő is csak egy áldozat volt neveltetése és expasija áldozata Az Én Tonya az események szatirikus

Én Tonya – Wikipédia ~ Az Én Tonya I Tonya 2017ben bemutatott amerikai drámai vígjáték Tonya Harding korcsolyázónő pályafutásáról Craig Gillespie rendezésében A főszerepben Margot Robbie Sebastian Stan és Allison Janney A filmet 2017ben a Torontói Nemzetközi Filmfesztiválon mutatták be

Én Tonya 12E feliratos előzetes ~ Tonya egyszeriben a legnagyobb közellenséggé vált pedig lehet hogy ő is csak egy áldozat volt neveltetése és expasija áldozata Az Én Tonya az események szatirikus feldolgozása

Én Tonya online teljes film ~ Aztán Tonya egy nap megismerkedett egy férfival s az élete innentől meredeken más irányt vett Például egy legnagyobb riválisa elleni merényletig Tonya egyszeriben a legnagyobb közellenséggé vált pedig lehet hogy ő is csak egy áldozat volt neveltetése és expasija áldozata Az Én Tonya az események szatirikus

Én Tonya 2017 ~ Aztán Tonya egy nap megismerkedett egy férfival s az élete innentől meredeken más irányt vett Például egy legnagyobb riválisa elleni merényletig Tonya egyszeriben a legnagyobb közellenséggé vált pedig lehet hogy ő is csak egy áldozat volt neveltetése és expasija áldozata Az Én Tonya az események szatirikus

Én Tonya Film adatlap ~ Aztán Tonya egy nap megismerkedett egy férfival s az élete innentől meredeken más irányt vett Például egy legnagyobb riválisa elleni merényletig Tonya egyszeriben a legnagyobb közellenséggé vált pedig lehet hogy ő is csak egy áldozat volt neveltetése és expasija áldozata Az Én Tonya az események szatirikus

ÉnTonyahun ~ Tonya egyszeriben a legnagyobb közellenséggé vált pedig lehet hogy ő is csak egy áldozat volt neveltetése és expasija áldozata Az Én Tonya az események szatirikus feldolgozása Vagy lehet hogy az élet ennyire abszurd fordulatokra volt képesAz Én Tonya a kilencvenes évek egyik legnagyobb amerikai médiabotrányának szatirikus feldolgozása

Én Tonya 2017 – Moziclub ~ Aztán Tonya egy nap megismerkedett egy férfival s az élete innentől meredeken más irányt vett Például egy legnagyobb riválisa elleni merényletig Tonya egyszeriben a legnagyobb közellenséggé vált pedig lehet hogy ő is csak egy áldozat volt neveltetése és expasija áldozata Az Én Tonya az események szatirikus

Én Tonya Angolamerikai életrajzi dráma 2017 ~ Én Tonya filmelőzetessel Angolamerikai életrajzi dráma Mikor lesz az Én Tonya a TVben Az Én Tonya című műsor jelenleg egyetlen TV csatornán sem lesz a közeljövőben



#HD videa. #letöltés ingyen.#teljes film. #720p. #magyar szinkron. #online magyarul. #dvdrip. #letöltés. #indavideo. #teljes mese. #magyar felirat. #blu ray. #1080p. #filmnézés. #angolul. #filmek
Get updates in your Inbox
Subscribe